کد خبر: 1213076
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰

 جوان آنلاین: مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از افتتاح آبرسانی به ۵۴ روستای اهر و کلیبر طی دهه مبارک فجر امسال خبرداد. 
محمد خانی مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با بیان اینکه آب و فاضلاب استان در سال گذشته در راستای اجرای طرح تأمین آب روستا‌های استان و محرومیت‌زدایی از چهره روستا‌ها از دو محل اعتباری طرح‌های ملی و استانی اقدام به تحت پوشش قراردادن ۴۰ روستا با بیش از هزار و۵۷۰ خانوار در شهرستان اهر کرده است، گفت: در این طرح با اجرای حفر و تجهیز سه حلقه چاه، احداث ۱۰ باب مخزن با مجموع ظرفیت ۶۵۰ متر مکعب و اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال، ۵۵۰ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شده و تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی قرار گرفته‌اند. این مسئول از تحت پوشش قرار گرفتن ۴۰ روستای اهر خبر داد. مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به آبرسانی به ۱۴ روستای شهرستان کلیبر در دهه مبارک فجر امسال افزود: آب و فاضلاب استان در سال گذشته در راستای اجرای طرح تأمین آب روستا‌های استان و محرومیت‌زدایی از چهره روستا‌ها از محل اعتبارات طرح‌های ملی اقدام به تحت پوشش قراردادن ۱۴ روستا با بیش از ۲۳۵ خانوار در شهرستان کلیبر کرده است. 
خانی گفت: در این طرح با احداث سه باب مخزن با مجموع ظرفیت ۵۰۰ متر مکعب و اجرای ۴۸ کیلومتر خط انتقال، ۸۵۴ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شده و تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی قرار گرفته‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار